Friday 11 May 2012

fRidaY again..... !!!!!

yeah...jumaat datang lagi..tp jumaat kali nie lebey bermakna....sebab.....................................audit dh TAMAT...horay...mulai petang nie dh bole raya..hahaha...suka la sangat..report tak tau lagi kuar macam mana...harap - harap tak adalah benda yang sakit sangat kena menjawab nanti...tengok elok ja berjalan lancar.... juruaudit ada 3 orang...2 perempuan sorang lelaki...untuk bahagian aku, yang perempuan semak...risau jugak sebab selalunya juruaudit perempuan nie kan di label sebagai cerewet...die pon jarang sangat senyum..mgkin sbb die stress sama kot...masa bawak die jalan2 hospital nie baru aku sedar, sebenarnya die ada senyuman yg ckup manis utk dipamerkan.. (dipamerkan ke org cakap.?haha..pandai2 ja aku)..pastue die lembut ja orgnya...dari apa yg aku tgk, die xda la cerewet sgt...& xda la teliti sgt org nya...tp tue la, tue juz pandangan dari aku...tp pasnie kuar laporan aset yg pelik2, aku xtau la kan...aku dh cuba yg terbaik utk aset hospital, kalau ada yg masih kureng, aku usaha baiki semula.... :)

0 comments:

Post a Comment