Wednesday 9 May 2012

sambutan ari LAHIR !!!

haaaa....nie smbutan ramai2 kt opis aku..tp utk bulan januari till april...sebelas org xsilap aku....bila ntah buat smbutan nie..aku da lupa..tp sambutan kali nie kiteorg bt sekali ngn majlis perpisahan staf opis tue..die dpt transfer ke jabatan lain...kek ritue memg sedap la...sebabnya aku ngn kak sarah yg g beli...(giler perasan ko nora)..haha...sambutan kali nie,tiba2 dieorg lantik aku tuk selia...dh la ngn ari tue aku bz ngn meting, aku terpaksa agihkan tugas jgak la..baru best kan sama2 buat....wpon ada masalah sikit time nk cri catering time tue, tp xpe la...setle jgak sudahnya...antara bestday gurl,bestday uncle n auntie ritue adalah aku la yg paling penting...sebab aku yg mula2 sampai tarikh nya..4 januari kot...time tue org ngah pokai..gagaga...kak zu,kak su, en idris, abg kimie, rizal, cik ain, kak sarah, kak liza, cc zamri,kak ros...sapa lagi ea...lupa dah...best..bukan selalu nk ada makan ramai2 tue..wpon bt kt pantry opis tue ja...nie ada la ckit pic yg sempat aku snap ritue...












0 comments:

Post a Comment